Välkommen till min nya blogg!

Hej igen!

Hej alla nya och gamla besökare, eller jag kanske inte har några besökare längre, så allt jag skriver kanske försvinner till onödan. Jaja(skånska) det märks.

Men iaf ni gamla besökare kanske undrar vad som hände men min gamla blogg? Jo jag gjorde ett litet uppehåll men när jag tänkte börja skriva igen hände det som inte fick hända, bandet: the blood brothers gick i graven och då försvann motivationen helt och jag sörjer än idag...

Skit samma nu ska vara lite mer aktiv och fördela skrivandet lite bättre. Blev lite utdraget när jag skrev på förra bloggen, ska försöka sammanfatta lite mer i vissa inlägg.

Ni som undrar över namnet på bloggen kommer den här: Namnet på bloggen snodde jag från en filmbox som heter "Mondo Cane" Mondo = Världen, Cane (uttalas Kane) = Hund, en hunds värld helt enkelt, men nu blir det min värld, smart va!  =)

Bäst idag:
Film: 
The Ingorious Bastards (Tarantinos favorit krigsfilm)
           Magic (Anthony Hopkins är buktalaren som blir knäpp)

Musik:  Tidersticks (Mycket vakert) 
             The Exploited (inte vackert men roligt och elakare än Six Pistols när de sjung bl.a.
             Margaret Thatcher är en jävla fitta)

Japp får av sluta första inlägget på nya bloggen med det ordet: "fuktig äng" ;)

Kommentarer
Postat av: L-HP

Jaså du har fått nytt liv i bloggvärlden. Moisturised Meadow? Är det en grupp eller?

2007-12-27 @ 00:51:02
URL: http://lhp.blogg.se
Postat av: Madde (maddepladder)

Hittade hit från Facebook, ska bli kul att läsa vad du skriver om! :-) Får jag fråga vart din gamla blogg finns då jag som är nytillkommen?

/Kusin

2007-12-29 @ 17:37:52
URL: http://maddepladder.blogspot.com/
Postat av: Johan

Japps, tar också tag i bloggandet snart igen efter julpaus och nyårspaus :) Men välkommen tillbaka =P

2007-12-30 @ 20:17:19
URL: http://johanjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0