Giganernas kamp, vårfökylning

Ja då ska väl bloggen funka igen. Vad har hänt? inte så mycket direkt förutom att solen tittar fram mer nu och snön smälter jävligt fort med det. Skönt är det iaf men det finns bara ett problem, när våren börjar kommer vår förkylning för min del och den är jobbigare än höstförkylning för sitter i så jävla länge. Men när den väl försvinner går det mycket fort. Trodde jag skulle bli förkyld igår men jag tog det lugnt på kvällen så nu känns det bra men man vet aldrig.

Har haft roliga kamper med Kusen i Guitar Hero 3, när han var borta förra helgen lånade jag hans lägenhet och spela GH3. Tar ledning på topplistan på flera låtar på medium och några på hard. Men kampen ligger på låten Cliffs of doves av Eric Johnson. Efter att jag tog ledning på den låten kom kus tillbaka, tog tillbaka ledning och utöka den, tills nu i helgen då jag ännu en gång tog tillbaka första plats. Men den glädjen varade inte allt för länge när Kus tog gitarren och spel låten nästintill felfritt, lyckades ta 200 noter i rad. Jag klarar lite över 100 noter i rad på den låten. Känns svårt att kunna slå det men vem vet.

Har fått en titel av några vänner, som kan tolkas på olika sätt. Ja kanske det verkar så men jag har nog bara haft tur :)


 

Eric Johnson låt men inte han som spelar


Kommentarer
Postat av: L-HP

Och vad är det för titel?

2008-04-01 @ 22:53:29
URL: http://lhp.blogg.se
Postat av: Christer

En titel som kan misstolkas av vissa konservativa, till nåt större än sanningen som är rätt mild. Håller den inne än så länge...

2008-04-02 @ 00:45:36
URL: http://mondochrille.blogg.se
Postat av: L-HP

Tja... konservativ är jag ju inte, men däremot kanske din blogg är "avlyssnad" också av du vet vilka... Hehehe... De är konservativa.

2008-04-02 @ 01:35:15
URL: http://lhp.blogg.se
Postat av: Christer

Nja troligheten att du är konservativ är väl lika stor som
att jag skulle börja rösta på nåt borgarpack nästa val :) Man måste tillhöra den kristna högern för att missuppfatta en sån titel mer:)

2008-04-02 @ 10:16:08
URL: http://mondochrille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0