Träningsvecka, Erik

De senaste dagarna har varit hårda men det är roligt ändå. Har indrottat varje dag hela den här veckan, ja nu är det bara torsdag men det har varit fotboll Måndag och onsdag, test springa lite i Tisdags på sätra spåret vilket gick sådär, är ingen långdistanslöpare och idag blev det innebandy i skolan. Så man borde varva ner lite villl inte bli skadad men jag brukar aldrig bli det, men man vet aldrig.

Nya karaktär har kommit fram nu i mitt skrivande, förra gången hette hon Agnes som jag ironiskt kallade för min tjej och det skulle jag nog inte ha gjort när folk trodde att hon var riktigt, fick några nyfikna samtal av mamma och pappa :) Men iaf Agnes är död jag har gjort en "kill your darling" på henne alltså ta bort det vackra/bästa för att kunna utveklas, och ur askan kom Erik Franzén. En riktigt slacker som upptäcker livet för sent.
Fick bra respons också, folk sa att de skratta högt flera gånger, en annan sa att hon läste den två gånger och det känns väldigt bra, min utmaning (finare ord för kritik) är att skruva ner humorn, vilket jag enkelt kan göra men det är också lite trist för jag vill att Erik ska vara skruvad i vissa delar och human i andra. Jaja men kul iaf...

Synd att vi börjar hitta lite "tråkiga" sidor hos läraren bara, eller jag håller mig lugnt men jag förstår de andra det berör. Det går inte slå bort det man inte gillar för att få fram sidor man själv gillar att läsa... svårt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0