Ibland ser man i en tunnel

Idag, på jobbet skulle jag till en början få en enkel körning. Åka med en kille till västerås och hämta en lastbil, men då kom dom i kontoret även på att jag kunde hämta lite ägg i Arboga. Jag har aldrig varit på äggstället i Arboga och blev fast besluten att hitta stället innan tiden rinner i väg för mycket. När man ska åka 18 mil hem vill man gärna sticka i tid.

Efter att ringt upp en kille som jobba där och fått vägbeskrivning (helt otroligt att jag hitta rätt) lastar jag på hur mycket ägg som helst och sticker, lyssnar på radio och hör om tyskan som mördade två barn och nästan mamman, och det hände ju som känt i just Arboga. Man blir lätt fokuserad på en sak att man glömmer allt som händer eller har hänt runt omkring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0