Kräftor, Whiskeyproving och Singstar (jag är inte stolt)

I Lördags var det en mycket trevlig tillställnings hos paret Ljung (Anders och Anna). Började med att jag fundera på att ta det lungt och stanna hemma men efter straka påtryckningar av Per och Anders(Tranders) så hamna ut i bushen i Ljungs fina och nybyggda hus. Och Kräfter käkades, debut för vissa. Halvbonden Tomas visade retoriskt hur man gör, och med så stor passion att han skvätte ner oss samt de andra i det andra bordet :)
Efter var det Whiskeyprovning för oss killar och jag vet inte ett skvatt om Whiskey men jag kan nu känna skillnaden mellan bra och dåliga Whiskeyn, eller nu var alla i Anders samling goda men den ena var bättreän andra. Alla flickvänner till folk  var  alla tydligen singstar fantaster, (eller det är väl alla tjejer ty) och efter mycket tjat gav jag med och testa lite, vilket jag säkert kommer att få ångra, nån dag...
Men slutklämmen är att det var helvärt att komma på kräftkalaset synd att vi sakna lite folk bara men men...

Kommentarer
Postat av: L-HP

Ni hittar visst på mycket kul ni. Synd att man missade dig på Singstar.

2008-08-09 @ 22:26:03
URL: http://lhp.blogg.se/
Postat av: Christer

Jo det är säkert en upplevelse utan sitt like :) Men du och jag ska ju till Arvika och batla bort dem totalt i singstar. Räknar starkt med dig :)

2008-08-12 @ 19:12:07
URL: http://mondochrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0