Slut i rutan,13 veckor flög förbi snabbt. Är stolt över mig själv

Ja då var ännu en sommar avklarad på Valbo transport men den här sommaren körde jag hela 13 veckor, helt otroligt. Jag brukar köra i stan Gävle och i Sandviken plus lite utanför som Skutskär mm. men nu fick jag även kör i Hälsingland till bl.a. Iggesund, Sörforsa, Hudiksvall, Harmånger och Delsbo mm. där flera i mitt lag kommer ifrån. Roligt att se de platserna men det var också väldigt tröttsamt att åka hem, 13 mil.

Dags att hitta på nåt annat, vill inte köra lastbil på ett bra tag eller t.o.m. nånsin, måste hitta något annat vad vet jag inte än men det kommer. Nu är det iaf semester som gäller ska ta det lugnt men vara på resande fot, England gäller...

Måste säga att jag är lite stolt över mig själv, fått Anders (tranders) att lyssna på MGMT och The Stone Roses :) så det finns hopp för mänskligheten ändå =)

Slutligen lägger jag upp en låt som var den sista jag hörde innan klev av lastbil för sista semester-ersättar-dagen det är Fleet Foxes med He doesn't know why. Kan säkert bli ett skivköp med dem...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0