Färjehysteri, Hoppas som bara den.

Jag har inte följt serier så vidare bra på sista tiden, och speciellt inte reality såpa serier, finns så mycket skit av den varan att man tror att världen går under. Men jag har följt kannal 5 såpa serie Färjan hyfsat bra, och den största anledning är att jag hittar folk jag känner igen och inte bara det, de blir även småkända, även om de inte får en fin titel...
Tror det var i del 2 då en arbetskollega till mig, en äldre herre försökte få kontakt med en i personalen, den sötsnygga tjejen ??? (hon var vikarie), genom att klappa henne på kinden, han fick sin hand tillbaka rätt snabbt. Den scenen skratta jag rätt högt till :)
Scenen finns på youtube och då står det att han är snuskgubbe, kanske inte så snällt eftersom jag vet att han är en schysst gubbe och så snuskigt var han inte. Hade han lagt handen på de lägre regionerna så hade han varit en kryssning snuskgubbe kanske men så illa var det inte.
Och så igår såg jag en annan arbetskollega i färjan, men var bara med nån sekund, när han hämta mat och inget ont över det men det var lika kul att se honom :)


Slutligen hoppas jag på att få leka med Final Cut Pro igen, hoppas och hoppas att ansökan kommer i genom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0