Jag är också berode, av trummor....

Har verkligen kommit in Guitar Hero world tour. Spelade lite hos Elias i Norrköping och tyckte det var kul men lite knepigt men nu när Per har skaffat det har jag nästan blivit bestatt och beroende. Trummorna är det jag pratar om, och det som satte fart på rulliansen var att jag bytte nivå från Easy till Medium.

Tyckte det gick rätt hyfsat på easy och trodde att jag skulle stanna på den nivån länge men när jag bara skulle testa medium blev jag fast. Det blev högre hastighet, i.o.m. det blev mer rytm, mer känsla och bäst av allt, man fick slå hårdare och snabbare.

Jag klara de flesta låtarna på medium nivån. Vissa var bara att hålla rytmen så löste det sig, som visserligen kunde bli lite enforminga men på ett roligt sätt. Men så fanns låtar som man fick duntra på och jag njöt och svettades för svårt var det ibland. Fast svettigast blev jag av  System of a Downs låt B.Y.O.B, måste nästan vara novis för att klara den...

Favorit låtarna just nu på spelet är : One Armed Scissor av At the Drive-In och Billy Idols Rebell Yell

Är sugen som fan på att skaffa GH world tour men risken är att jag sitter 24 timmar nonstop för det är bara början på det roliga...

Kommentarer
Postat av: Arlene

svar: du kan ju forsoka fa honom att sitta still, varje gang man tar fotot.



dessutom var "noah"-album ar mycke battre.

2009-01-02 @ 14:38:48
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0