Jul, bärbardvd och Aliens

Då var den här julen slut, och allt var som det brukar. Det enda som var nytt var att det var syrrans James och deras son Harrys första jul i Sverige och de verka gilla det.

Vad fick man? allt möjligt, nja inte riktigt men en bärbar dvdspelare som jag kan glassa med på mina resor hit och dit, men även hemma. Ska nog använda den lite mer när jag kommer hem, och se lättsamma filmer med, för den är lite småmysig att se på, actionfilmer och andra ljudexploderande filmer ser jag helst på min vanliga tv och spelare.

Filmer jag fick av syrran var Alien boxen, fetingen med 9 skivor och Black books som förvisso är en serie men en rolig en, om en bokhandlar som hatar kunder och älskar att kröka typ.
Så det lär blir en Alien kväll för min del och för de som tittar förbi...

Kommer med lite recensioner snart på de filmer jag sett på den bärbara dvd:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0