Dubbel lektion igen imorron och Laakso tillbaka

Dags för lektion igen, ska ha läst ut två böcker tills dess men jag fuskar lite, tror man inte behöver läsa allt.
Den ena boken kan ha varit skriven av allas vår favvo tjockis Michael Moore, mycket kritiskt till rika företag och kapitalism, den andra skulle kunna ha varit skriven av Percy Nilegård, hur man lyckas bäst som kapitalist ute i den hårda världen,  ja nu kanske inte Percy lyckas så bra men ändå. Båda är intressanta men lite enformiga.

Hehe.... Roligt att tänka tillbaka på Percy Nillegård och Killinggänget, har så många klassiker. Deras CV:n är nog inte så illa pinkade... 29:e Maj! :D

Först var jag lite besviken, men nu är det riktigt bra igen. Laakso första singel Italy vs Helsinke (stava säkert fel) imponerade inte på mig, en duett med Peter Jöback! han funkar väl i andra sammanhang men med Laakso? Nä det kändes bara fel... Men skivan med den roliga titeln: Mother am I good looking. har mycket bättre låtar än den nämnda. Norrköping är bara underbara att lyssna på men nu är Västerbron också grym. Härligt när han skriker vääässsterbrooooooon lite halvfalskt :)

Slutligen, hoppas att igår kväll var sista kvällen jag gränsar till sjukdom och förkylning. Mår bra om dagarna men typ var tredje kväll gränsar det till införsjukning.
Vet inte vad som är bäst, att bli sjuk och sen frisk så man blir av med skiten eller bara stå emot...
Roligt att notera är jag har inte varit febersjuk på 3 år! nästan percis nu och förkylningsdagarna har minskat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0