Ingen uppkopling

Märks att man beroende av Internet. Min uppkopling la av igår vid 12 tiden för att sen funka igen, bara för en stund. Men när jag kom hem på kvällen var den av igen och nu på morgonen funkar den inte heller. Perfekt läge när man måste komma åt mailen för skolarbete. Skriver nu i skolan om ni undrar.

Ska ta det lugnt med bena ikväll, vaderna har tagit lite stryk efter innebandyn igår, känner mig lite krigsskadad.
Men ibland är det fan i mig värt det, kul att få springa av sig.

Kommentarer
Postat av: Arlene

haha vilken ursakt! du forsoker bara gardera dig, for du inte orkar lagga ut nya bilder pa harry =P remember, u learnt from me - i'm the master of excuses

2008-02-22 @ 15:02:20
Postat av: Gamle Franken

Bäst att du tar det lugnt ikväll om du ska orka med all korpidrott i helgen!

2008-02-22 @ 20:06:39
Postat av: Arlene

nu maste du borja bita pa naglarna ju...

2008-02-25 @ 00:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0