Lite kvällstankar

Ibland vet man inte riktigt hur folk tänker, när de bara följer andra för att slippa problem. Som om det skulle lösa problemet, att lämna en fiende för en annan fiende.

Min fiendendes fiende är min bästa vän heter det ju men lite självrespekt måste man ha, stå upp för den man är och besegra sin fiende, själv eller med hjälp, inte gömma sig bakom röven på nån annan.

Detta gäller ingen speciell människa eller någon bestämd skara människor, det sker inte nu eller igår, för det har väl pågått för alltid eller så länge jag har levt gissar jag på. Så kände dig inte träffad just du... men det är värt att tänka på hur du vill sälja själen ibland. Jag kommer att behålla den ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja SF-rogga kan ställa till problem han ;)

2008-02-15 @ 12:53:37
URL: http://johanjas.blogg.se
Postat av: Christer

Hehe... ja jäkla svikare han är, sticker till biblioteket och lämnar alla andra ensamma, hoppas blondie ordnar biofesten sen :)

2008-02-16 @ 12:59:57
URL: http://mondochrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0