Onödigast idag. Grotesco

Gjorde årets än så länge onödigaste sak, hämta en tv som var sämre än min egen. Fick Micke Gorbys tv, fick också hand-och bil hjälp av fugel Tobbe. Vi bar ner den gamla och hämta den andra men färgen blå dominera bilden på den. Skruva upp och drog i tvkablar men inget hände. Satte även på tv och rykte i kablar (väldigt farligt jag vet) försiktigt men inget hände. Fick gå ner hämta den gamla tv som väger as, klämde fingrar och allt. Nu måste jag väl kasta Mickes tv, lägger den i sopprummet...

Nä låt oss trösta oss med Grotesco, kanske den nya Killinggänget men på sitt egna sätt. Henrik Dorsin är min nya favoritkomiker nu. Han är som Robert Gustafsson kan tolka många olika karaktärer på ett lysande och roligt sätt.  Ett annat plus för Dorsin är att han är roligare som sig själv än Gustafsson, som i Parlamenet 
De andra i Grotesco är också bra.



Ett kilo mjöl en blivande klassiker, skratta så jag nästan ramla stolen

 




Tråkiga medelsvensson blir inte bättre än så här, lider med karaktären Joel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0