3 timmars sömn i natt

Sova bara 3 timmar i natt så att säga, eller jag fick lite mer sömn på morgonen. Börja iaf med att jag kom hem från jobbet vid 1:00 titta lite på tv:n. Brukar titta på Medium som faktiskt är rätt bra för att vara en sån serie om det övernaturliga, funkar bäst på film annars... Men efter att den var slut somna jag, kan ha varit 3:00, sov djupt och drömde en konstig men rolig dröm om mig och syrran, vi skulle gissa texter till olika låtar.
 
Men så vakna jag till vid 6:00, ur den roliga drömmen och kunde inte somna om hur mycket jag än försökte.
Det har flera gånger förr, att man vaknar mitt i natten och känner sig pigg. Gick upp och kolla på tv några timmar till som jag brukar göra när sånt inträffar. Hoppades på att hitta nån dum serie eller värdelös film men det blev nyhetsmorgon på tv4. Men som tidigare slår den till just när man sitter där i soffan. Trötthet som knockar till en och man somnar så skönt, klockan var då 9:00, tur och skönt att jag var ledig idag.


Kommentarer
Postat av: Arlene

vem vann gissningsleken? =)

2008-01-10 @ 19:44:50
Postat av: L-HP

Eller för att ställa samma fråga lite utförligare och inte så politiskt korrekt. Hur mycket stryk fick du? Hehe...

2008-01-10 @ 22:06:37
URL: http://lhp.blogg.se
Postat av: Christer

Blev oavgjort, det sluta med att jag sjöng en text till en gittarslinga som inte stämde ihop och vi börja båda att skratta. Texten minns jag men inte vad gruppen heter, men den går: hur är det möjligt man frågar sig gång på gång... Detta är sant! Drömmer skumma drömmar jag :)

2008-01-12 @ 22:02:55
URL: http://mondochrille.blogg.se/
Postat av: Tomas

Är det inte Just D som gjort den låten?

2008-01-13 @ 01:05:56
URL: http://weepingbrother.blogspot.com
Postat av: Christer

haha... Jo det är det nog, minns att det var lite hemmagjord rap i den :) har inte hört den på år, intressant att den kommer fram =)

2008-01-13 @ 01:14:13
URL: http://mondochrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0