Gott Nytt År! Nyårslöften?

Gott Nytt År Alla!

2008 är här. Farväl 2007


Måste skriva en 2007 listkrönika snart för summer ihop det hela

Hoppas ni har roliga nyårslöften för det har inte jag eller jo lite för en gång skull, eller jo dom är rätt stora.

De är bl.a. att börja träna lite mer, hoppa på nåt gym kanske, så att jag behåller och förbättra min kropp som än så länge är skadefri och vig, lär inte vara så för alltid så varför inte dra ut på tiden dit....

Hitta och lyssna på ny musik, som vanligt

Men framförallt vill jag och ska jag skriva mer, om det leder till något vet jag inte än, men vi får se.... Men jag vill iaf bryta det dagligt mönster jag lever nu i och skapa något eget.

Jag har börjat skriva ner mina drömmar numera och tror jag kan bygga upp historier runt dem, vissa funkar som i natt när jag drömde om tre förlorade identiteter på ett mycket brutalt sätt (jag gilla den idén och den kan funka om man tar bort självcensuren) andra drömmar funkar kanske inte lika bra, som när jag drömde här om natten att vi skulle möta ett frireligös innebandylag som bad en bön innan match, rolig dröm men inget jag känner att jag kan bygga på.

Kommer säkert att uppdatera skrivande mer på bloggen samt att begreppet "kill your darling" kommer att användas, vilket inte är så populärt men i mitt fall måste jag använda den, tyvärr ni Agnes fans....

Kommentarer
Postat av: Tomas

CSKA mot ett frireligiöst innebandylag, det tycker jag låter mycket spännande.

2008-01-01 @ 15:47:00
URL: http://weepingbrother.blogspot.com
Postat av: L-HP

Japp... Dronten alone kommer att svära så de får mardrömmar i ett kvartal.

2008-01-02 @ 02:32:31
URL: http://lhp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0