Tillbaks igen! ja det är härligt... Posteffekt har kommit

Spelade innebandy igen för första gången det här året. Har inte spelat på nynäs på typ två och en halv månad, den tiden jobba jag ju kväll, well not any more... Och det kändes skönt att få röra på sig, man blir lätt slapp i kroppen runt jul och andra viloperioder. Gick rätt bra faktiskt, även om det var lite segt mot slutet...


Känner nu posteffekten av det som hände med min uppsägning, och jag kan förstå hur lagets vän "Bengan" kände sig nu efteråt, ja nu var min avslutning inte lika dramatiskt som hans, men hur skönt det är att slippa vissa människor och bara umgås med de man gillar.
För även om jag missar 2 veckors lön så tänker jag inte lyfta ett finger åt sopranoschef fanaskapet (möjligtvis långfingret) Jag förlorar hellre ett par tusenlappar och träffar människor jag gillar än går omkring och håller god mask (tveksamt om jag skulle kunna göra det)
Nästintill beundrar de som jobbar med honom.Tyvärr kan jag inte stryka maffiabossen medhårs som de andra, ligger inte i min natur och tur är väl det... Nä nog talat om detta, allt jag vet är bara att såna ställen ska jag för alltid undvika. Lite visste jag då ännu mer vet jag idag...
Avslutningsvis kan jag påpeka för de intresserade, att jag staffar inte alla på Jetpak utan de som styr (were ever you are)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0