Sjuk efter 3 års väntan

Blev sjuk igår efter över 3års väntan. Inte för att jag har saknat det men det känns skumt det har gått så länge. Minns vinter 2005 då blev jag riktigt sjuk, samma Augusti 2004. Inte lika farligt den här gången, mår lite bättre nu.

Det var inte kul att gå upp tidigt och köra lastbil med lätt huvudverk och öm kropp, bena tog livet av mig. Hoppa på och av lastbilenvar segt  mest när man ska lasta av var bra jobbigt. Väg hem från skutskär var hemsk, höll på att somna vid ratten men efter många om och men så var jag hemma. Kasta av mig jobbkläderna och slockna i sängen efter 15:00 där har legat och svettas till kl:7:00, har givetvis varit upp och gått på toa och käkat kvällsmat.
Kul att man har gått ner i kilo under insjukning, kanske kan komma som Trevor Reznik i The Machinst ändå, på Tomas fest om det fortsätter så här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0