Tillbaks igen, nästan. Skivköp på bra länge

Känns skönt att slippa vara sjuk. Eller vet inte om det var sjukdom? jo till viss del men jag mådde inte så jättedåligt som man brukar göra, hade lätt huvudverk, därimot var kroppen lamslagen av ömhet och verk. Sov ju som sagt från 15:30 till 7:00 och lite till, låter otroligt. Intressant är att verken i kroppen hade gått upp i höger axel, hade så ont där hela dagen igår, stretcha den länge men det släppte inte förrän idag. Nu mår man som en prins iaf, nästan :)


Köpte en skiva idag, kände verkligen för det. Kunde utökat min samling, har ju nästan alla In Flames och The Haunted skivor men jag tog en rövare eller jag har ju hört dem på radio. De låter absolut inte som de tidigare nämnda.
Det är inte I Are Droid som jag gjort reklam för tidigare för utan en grupp som heter MGMT. Hade jag inte hört dem på radio hade jag nog aldrig köpt skivan. Läste lysande recensioner om dem, ska låta som en modigare Mercery Rev, och Flaming Lips skrev de, mer FL än MR tycker jag men om MR skulle ha barn låter de säkert så här :)
Rätt egen musik som är härligt 70-tals flum inspirerad och grymt svänigt och medryckande

Kan bara länka till låtarna till youtube om det skulle vara intressant

Låten som spelas på radio nu

Time to pretend


Skön låt med medryckande 70-tals känsla

Electric Feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0