Tillbaks på riktigt den här gången. Dödsönskan

Skrev att jag frisk i förra inlägget. Detta stämde inte riktigt, dagen efter (Lördag) blev jag förkyld men framförallt hes. Lät hemsk i rösten under hela dagen. Borde ha tagit det lugnt men när NHL 08 kommer på tapeten hos Per kan man inte tacka nej, speciellt inte när det är fyra handkontroller på spel. Var först till kvarn att besök per och vi körde en omgång, jag förlora på straffar sen kom Lars, Tobbe Tranders och Robban. Körde i lag då 2 mot 2 och jag är rätt säker på att jag inte förlora en enda match som teamplay är mitt spel :)
Men jag kom efter att de andra stack på fest mådde jag dåligt igen, somna direkt och mådde inte bättre dagen efter, idag. Men efter att ha glassat med lite film mår jag äntligt bättre, bara lite hostig. Men nu fan får det räcka.

Såg första Death Wish idag, ruskigt bra med en smått fantastisk Charles Bronson, intressant att se hur en människa går från en medelsvensson till en känslokall mordmaskin som skjuter "punks on the street"

Slutligen, Mgmt nya skiva är mycket bra, många influenser, låter som silverbullit i vissa låtar. Mycket lyckat skivköp

Kommentarer
Postat av: Arlene

du borde komma hit o halsa pa snart. for the dark knigth (heter den sa? med ledger?) har premiar 24de. antar val att sverige ar liiite segare...? =) och jag antar en gang till, att du vill se den?

2008-07-09 @ 14:45:37
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Christer

Det ska jag göra men det blir lite tajt att åka fram och tillbaka men efter vecka 34 kommer jag säkert, så kan du jag och grabbarna se The Dark Knight tillsammans :)

2008-07-10 @ 20:45:39
URL: http://mondochrille.blogg.se/
Postat av: Arlene

haha tanka sig det, harry pa bio... sa vilken vecka ligger vi i nu da??

2008-07-10 @ 21:23:32
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0