Allergi?

Har säkert någon slags Allergi. Köpt lite choklad idag. Jag gör ju inte det så ofta, men ännu en gång hände det som alltid brukar hända eller iaf 2 ibland 3 fall av 5, jag nyser till. Den här gången var det ingen större nysning men jag har haft kraftigare nysningar och flera i följd. Det är nästan samma sak som när jag äter middag, vad som helst, men värst är pizza och kebab, jag blir som förkyld ett tag, hostar men framförallt snorar. Farsan har märkt det, inget undgår honom, och förre detta Coop-Per skratta ihjäl sig åt min förkylning. Men han och hans Ann-Sofie tyckte att jag skulle allergitesta mig efter att jag fick käka lite middag hos dem för nån vecka sen, fick riktig mat av dem om ni undrar, men det hjälpte inte, var tvungen att gå in i toarummet och snyta mig.

Så vad har Choklad, Pizza och kebab gemensamt? (gäller egentligen all mat men jag skriver dem för de är extremas)
Är det värt att kolla upp det?
Fast vill jag veta det?
Vill en manodepressiv människa bli botad?
Den som vill får gärna säga sin teori till orsak, om det nu är Allergi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0