Drygt 90 mil körning med lastbil, grymt vackert

Tur och retur Gävle - Arvika börja igår och kom hem idag. Har varit flytthjälp nu helgen och det tar tid att åka fram och tillbaka, kan verka drygt, och tillviss del är det det men det jämnar ut sig mer eller mindre, eller mycket om jag ska vara ärlig.
För det här vecka och nu speciellt nu i helgen har det varit djävulskt varmt och soligt vilket jag var lite orolig över, för att det blir varmt som fan i lastbilen. Men ack så vacker det är att åka längst med vägarna, och när solen skiner upp naturen och allt runt omkring en blir man helt ställd av att det är så vackert som om man inte tror att det är sant, som en dröm. Och då gjorde inte så mycket att man svettades som en kamel
 
Visst låter det sliskigt värre men det slår nästan allt och jag hopps att jag hinner göra en sån tripp till innan hösten kommer, då i nöjesform bara. Man kände sig lite som killen i filmen In to the wild som om hyllar naturen och vill leva i den men jag kommer nog inte gå så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0