Fick en publik för att studera hur man lastar av.

Blev aning fundersam jag skulle lasta av på Coop i Sandviken. Ringde på vid varuintagsporten, som vanligt när det är låst och det är det oftast över allt tyvärr. Men iaf, när det ringde på så raslade till i porten och den öppnades av en anställt, men när det var helöppen stod där ett gäng inne i varumotaget och tittade på mig. Blev smått chockad och mycket överraskad, ska de titta på och studera hur jag lasta av tänkte jag. Och jag gissar att mitt ansike sa mycket när några börja småfnissa.

Men då började anställda att fortsätta och visa omkring vad som finns och vad som ska och inte får göras. Då slog det mig det var inga studenter eller något arbetsfrämjande utan blivande sommarjobbare och han var butikschef. Men för någon sekund kändes det som mitt hårda arbete fick sin publik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0