Grannfejd

Har blivit grannefjed på min våning, som tur är är jag inte iblandad. Men iaf så äger en famlij flera lägenheter på vänstra sidan av våning där jag bor, tror de äger 3 eller 4 lägenheter tillsammans. Alltså barnen har eller ska bildad familj brevid föräldrarna. Har hört hur dom skäller på folk som inte "hör hemma" på våning och kallat dem korkade och idag hör jag hur ena dottern blir arg på hon som bor brevid och sen kallar för jävla fitta. Som tur är har jag bra förhållande med dem, hälsar på dem och så men jag börjar förstå varför jag fick lägenheten så fort, dom skrämmer ju iväg folk och det är ju inte rätt.
Får se om Robban Aschberg tittar förbi. Börjar de bråka med mig ska jag sätta gavlegårdarna på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0