Gratis tjänster ger gratis matchtröja

Hade en smått stressig dag på jobbet. Dom har ju gjort om körturen på onsdagar, så nu ville de att jag skulle ta med varor från företaget (fryst bröd och sånt) tillsammans med Sohlbergs varor. Varför de testar det på mig och inte orginal föraren kan jag ej svara på men iaf så var min näst sista utpost var Matöppen i Bomhus centrum (hemska Bomhus). En som jobba det fråga om jag kunde ta med en pall med Cola til ett ställe. Kan ju säga att jag hade funderingar på att ta hem pallen, ni som vet, vet att jag älskar cola. Snäll och naiv som man är som extrachafför sa jag ja även om det ligger utanför mitt arbete.
När jag kom fram till stället och lämna av pallen med cola fråga han som jobba på matöppen om jag ville ha en matchtröja. Svara man Nej är man bra dum, klart att jag sa ja och nu har jag den här hos mig.
Funderar på att trycka upp nåt i ryggen, fundera på Liv och nåt nummer men va fan lika bra att ligga på hårt, kanske ska trycka upp MacGyver istället :) men vad skulle han kunna ha för nummer? får sova på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0