Hockey gånger 4 dubbelt så kul

Körde lite NHL 08 på x-box. igår Jag, Lars, Per och Tranders. Hade fyra handkontroller nu och spela i lag, 2 mot 2. Testa 3 mot 1 men det var inte så kul. Men iaf att köra i lag är rätt så annorlunda, nu fick man också tänka i lag också, det är lätt att båda jagar pucken och lämnar öppna ytor och det gjorde vi alla ibörjan men vi lärde oss och tillslut blev det superskoj.

Vet inte vilken lagkombination som var bäst, för jag vann och förlora med alla lagkombinationer. Sista matchen mellan mig, Tarnders och Bröderna Andersson var högdramtiskt. Matchen innan hade jag och Anders vunnit och tyvärr fick Bröderna hämnd. Vi ledde och dom vände och vi var så nära att vända tillbaka... Livat värre blir det när vi kör, värst är nog fortfarande jag, överlycklig för varje mål, förkrossad efter varje förlust men det går över efter ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0