Oh Canada

Vet inte hur kanadas nationalsång går riktigt men jag vet en sak kanadensare är grymt schyssta. Ska börja från början, midsommar firande med bröderna Lars och Per och bröderna Bengtsson, Fredrik och Jocke. Efter Pers lgh går vi mot bolulger skogen eller hur fan det stavas. På vägen möter vi två tjej kompisar till Fredrik som säger att det finns en ensam kandensare i skogen som söker sällskap, han skulle ha en sverige t-shirt på sig sa de. Vi tänkte inte på det så mycket men när vi är inne i parken/skogen, då ser jag, Fredrik och Jocke en kille i sverige tröja och vi tänker det är han. Vi går fram och frågar om han vill joina oss och han blir överlycklig, från att vara total deppad.
Jag börjar prata med honom om kanada, toronto och Ottawa, och det visar sig att han är en toppenkille, bara 21 år men har gjort så mycket och var extra lärare på engelska skolan i Gävle. Ingen utbildning, hoppa av skolan i kanada  sa han men han är ändå extra lärare, helt underbart. Som sagt var det en härlig kille som hade mycket att berätta. Han skulle enkelt kunna bli kompis med mig men så blir det tyvärr inte, han ska flytta nån annanstan i Europa och jag hoppas allt går hans väg, skulle vara kul att träffa honom igen men kanske detta är en engångs möte. Trist att inte Tobbe och tomas med sina respektive inte träffa killen, skulle gilla honom också. Lycka till Jason!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hehe är det inte LHs granne då? Han var ju lärare =D

2008-06-21 @ 23:59:53
Postat av: Christer

Hehe... Nä det tror jag inte, han kan inte ha varit LHP:s sex och samlevnads lärare :) Han bor som inneboende i villa staden också...

2008-06-22 @ 00:22:05
URL: http://mondochrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0