Goa

Var ute på skärtorsdagen, men så kul var det inte då när det var 18års gräns och en massa puckon, tjejer och killar som inte vet hur man uppför sig. Vakterna hade fullt upp med att brottas med liggandes och sprakandes tjejer och knuffade killar som tror att alla är ute för att slåss. Live musik hade de också, Svenska Nerverstone, usel konsert, gick efter knappt halva, och de ska kallas Sverige Green Day.

Roligare blev det på Lördag när vi, ett gäng gick till Goa för en Skakväll. Gänget blev jag, Per, Rikshjälten Tomas och hans Malin och hennes syrra, som var ivriga att gå dit. Var där efter 23:00, lite för tidigt kan tyckas när det verka bli en liten flopp men folk kom tillslut och det blev riktigt trevligt. Men vart var Ska musiken kan man fråga sig, mer 70-tals disco men uppspeedad och de funka bra tills dj fick hjärnsläpp och spela en skit usel låt från 90-talet. Minns att båda jag och farsan tyckte den var en av 90-talets sämsta låtar rent allmänt. Men allt ordnade sig sen och en fin avslutning plus en grej till gjorde allt till en mycket lyckad kväll.

Fast att byta nummer kanske inte är min grej, men det var kul att prata om Simpsons och kött, jo jag lever alltid med tanken att "djuret dog av ensamhet" inte av slakt när jag äter det :) Will I ever see her again (som/läs mitt tidigare inlägg)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Sara= världens bästa låt :-)

2008-03-24 @ 19:09:16
URL: http://weepingbrother.blogspot.com
Postat av: Christer

Japp den är riktigt härlig, funkar hela tiden :) det är inte den som jag hänvisa som den usla 90-talslåten, vet inte vad den heter :/

2008-03-24 @ 21:13:22
URL: http://mondochrille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0