Helvetes natt, Robert Ford

Igår eftermiddag kom det som ett brev på posten, någon slags sjukdom. Blev matt i kroppen och så klia det i halsen också. Gick och vila en stund och när jag sen gick upp för att plocka undan saker och borsta tänder kom frossan, borsta tänderna jävligt snabbt och hoppa i säng.

Och då kommer det skom jag kallar en helevet natten, frossan övergår till värme och kroppen blir stekhet, man ligger där och biter ihop för att börja svettas. Det är det jag tror på, att när svetten och annat skit kommer ur kroppen blir man bättre men ack så otroligt jobbigt det är att göra så. Sov med en handuk och t-shirt för att driva bort svetten från kroppen och sängen.

Nu mår jag bättre, lite seg i skallen men min teori verkar hålla. Har ingen större aning om varför jag blev så sjuk men jaja det är bra nu....



Sökte för skoj skull på Robert Ford, han från Jesse James filmen och hitta den här:
The Coward Robert Ford + Arcade Fire, som är mycket bra ihop satt. Arcade Fire musik passar perfekt till Casey Affleck delvis sorgfulla och delvis psykopatiska ansikte. Brorsan stoneface och usel skådis Ben måste vara avundsjuk på han.




Kommentarer
Postat av: L-HP

Måste ha varit expresspost då om det kom på en söndag. Det var inget vitt pulver va? I posten alltså. Hehe...

2008-03-03 @ 21:42:37
URL: http://lhp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0