Pinsamt eller kul?

Vet inte hur man ska tolka det här men iaf. Var ute idag med Micke Gorby, Per och Transanders kompis Martin, lägg det på minne. Men ute på dansgolvet. efter ett tag tappa jag borta alla utom Martin, trodde jag, tjoa med honom och såna grejer man brukar göra. Men efter att krogen var slut började jag att prata med Martin och han fråga var jag kom ifrån osv. Norrköping sa jag och då hälsa han på mig och sa att han hete Kalle...? Helvete vad jag skratta och kände mig yr och vilsen, killen var inte Martin och nu förstod han varför jag var så trevlig med honom. Men kalle var en trevlig prick så det var ju schysst. Så kan det gå. Är det kul eller pinsamt får du som läser avgöra med en komentar om så vill :)

Kommentarer
Postat av: Arlene

jag skulle nog saga att du va pinsamt full... =)

2008-03-29 @ 11:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0