Back to work

Har börjat arbeta lite smått igen och det känns helt ok, eller jävligt bra nu med "gamla" Valbo transport jämfört med skit företaget Jetpak.
Körde förra veckan ett par längre sträckor b.la. till Grislehamn som ligger 12 mil härifrån, kan erkänna att jag fuska lite med hastigheten på hemvägen, berätta inte för polisen :)
Idag och igår körde jag i Gävlestad, en tur som ingen verkar gilla och jag förstår, satan vad svårt det är att lämna varor till resturanger och sånt mitt i centrum. Fick backa in med lastbilen på litet garage och ser inte ett skit efter som det är mörkt, samt springer människor fram och tillbaka framför bilen. Inte konstigt att folk blir påbackade ibland.
Slutligen känns det rätt kul och trevligt, när Valbo ringer så säger de: Hej! det är ... valbo transport här och inte som chef fanskapet på Jetpak, när han ringer: bllööööh det är Bernard. Men åt andra sidan är man en gris så låter man väl som en också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0