Dieten

Jag vill inte men jag måste nog. Tror jag måste kolla upp min diet innan match och framförallt innan träning. Märkte igår att något var fel, fotbollsträningen tog på krafterna och då körde vi rätt lugnt. Var visserligen smått bakfull då men jag kört så förr och det har funkat, men den här gången hade jag knappt käkat nåt innan eller inget rättare sagt.
Var Somalia utsvulten efter den fotbollsträning och lyckades trycka ner mig en hel Pizza efteråt när vi såg film hos Tranders. Men vad hjälpte det dagen efter, idag alltså, på morgonen var jag helt slut i kroppen, orka knappt inte resa mig ur sängen. Stack till ICA sätra för att köpa ägg, som ger bra energi. Ja det spårar ut redan nu. Jag måste kolla vad som är nyttigt att äta för mig vid olika.

Ny träning idag och jag kände mig matt när jag börja spela och tänkte att det börjar balla ut nu, kroppen säger nej. Och nu hade jag käkat innan. Men skam den som ger sig och efter tag släppte det och jag orka mer, kändes som en spärr släptes och jag är på bättringsväg.
Men åter igen orka kolla upp diet och allt det där innan träning, mat är bland det tråkigaste som finns om man inte har sällskap. Dagen det kommer piller som ersätter måltider är min dag, ja så länge man inte hittar sällskap som sagt. Ja och nu måste fixa nåt att äta igen...

PS: Filmen vi såg hos Tranders var Perfect Stranger (kanske stava fel) men iaf bladet ur mun, skit film. Totalt osexigt film som ska spela på sexuelitet, gjorde av rädd Amerikaner som tror att alla är dumma i huvudet när allt ska förklars 20 gånger. Halle Barry är som vanligt överskattad och när t.o.m. Bruce Willis är dålig, ja då säger det mycket om filmen också...

Kommentarer
Postat av: Melvin

du kanske håller på att bli sjuk?

2008-05-19 @ 21:15:49
URL: http://betonme.blogg.se
Postat av: Melvin

du kanske håller på att bli sjuk?

2008-05-19 @ 21:15:59
URL: http://betonme.blogg.se
Postat av: Christer

Nä det är inte helt omöjligt, kände mig svimfärdig ibörjan av träningen idag. Märker imorgon om jag är levande, sjuk eller död :)

2008-05-19 @ 22:15:22
URL: http://mondochrille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0