Ett gäng nötter, Kids in the hall

Kändes kul att höra en på Valbo Transport kalla Jetpak för ett gäng med nötter och samt fått sig en utskällning av honom.
Och det stämmer ju eller iaf styrelsen där. Jag tror att en vacker dag kommer allt åt skogen för dem eller så blir någon ihjäl körd men det skiter väl dom i och anställer nytt. Var på deras lager och hämta lite grejer, kändes lite skumt men kul att se hur de reagerar och det blev som jag tänke mig rätt lugnt, slapp grisen men jag kommer vika mig för Herr Gibbon om jag möter honom det kan ni lita på.
Men fan vad har hänt men vissa där under några månader bara, en kille skaffa långt hår och färga det svart, ja sånt har hänt förr men en annan har blivit så rund i kroppen och ansiktet och jag trodde han var typ en idrottskille som höll igång lite men inte det. Skrämde faktiskt, jag skyller på stressen. Jaja åt helevete med hela skiten :)

Minns det här när jag var yngre, gick på ZTV för ett tag sen, Kids in the Hall från Kanada. Verkligen att älska eller hata, jag gilla dom men inte allt de gjorde, väldig ojämnt, men här är en av de bättre sketcherna

Riktig kul den här :)





Var tvungen att ta med den här, en riktig klassiker, hata eller älska, jag gillar den som fan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0