Gymmusik är det som gäller

Håller ju på att kolla upp gym nu och som tidigare sagt har Worldclass varit på mig som fan. Men nu har jag bestämt mig för att välja ett annat ställe vid Sörby. Hängde på halvbonde Tomas och om jag minns rätt fick han ett nytt smeknamn på schlagerfesten minns inte vad. Sak samma, jag trodde först att han skämta när han sa att det kosta 20 spänn för att komma in i gymmet, billigt som få och man kan även gymma i ett halvår för bara 300 spänn. Helvete Woldclass tar ju 364 spänn per månad, om är student annars är 500, visserligen har de mer aktiviteter där men det känns mindre viktigt nu.

Här kommer det bästa, när vi kommer dit så hör typiskt gymmusik, speedad dancetechno. Men plötsligt händer det, jag känner en låt och tänker är det möjligt? Blind Guardian med Ashes to Ashes, och det var det sen kom det mer tyngre rock och hårdrockslåtar men här kommer det bästa. In flames med Episode 666 trodde inte mina öron, slåt allt :)
Saken är biff, ska säga nej till worldclass, säger att vänner går på sörby men framförallt är musiken bättre :) Skulle kunna strunta i att träffa hon på Worldclass, men vi var ju ändå grannar ett tag i Skutskär.

Kommentarer
Postat av: Halvbonde Tomas

Vad var det för ett smeknamn egentligen?

2008-05-25 @ 21:30:34
URL: http://weepingbrother.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0