Kan inte skydda mina vänner

Jag har letat minst två gånger i varje sportbutik i Gävle, Stadium, Intersport och Team Sportia men skiten finns inte.
Finns ett område där min vänner håller sig gömda, och råkar de illa ut gör det först ont som fan men sen kommer det värsta man mår illa av deras och egen smärta. Och speciellt nu under fotbollstiden vill jag vara extra skyddad mot sånt. Synd att man inte tänkte på det under ishockey säsongen för då fanns det säkert skydd för dem.... Men kampen är inte över, det ska finns nånstans att köpa .

Kommentarer
Postat av: L-HP

Fråga... de har säkert ute på lagret. Annars får du låna Old Franklys mössa och hanskar och stoppa in där. Hehe...

2008-05-10 @ 21:31:09
URL: http://lhp.blogg.se
Postat av: Christer

hehe... jo han är lite som Macgyver så han fixar det tillsammans med gummisnodd och gem :)

2008-05-11 @ 09:36:36
URL: http://mondochrille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0