Schlager och jobbiga situationer.

Schlagerkväll hos makarna Fugelsang. Fugel står för Tobbe och Maja för ni som inte vet, och Tobbe står Tobias för ni som inte vet det heller :) Men iaf innan hade vi några (Jag, Per, Bengan och Anna) grillning hos Tranders och hans Emma. Och Emma skjutsa hem mig till sätra från söder för att byta om. Så guldstjärna till henne.
Sen när vi väl kom till the Fugels, kände jag på mig att det kommer bli jobbigt och när jag såg skorna kändes det ännu jobbigare. Men vad ska man göra, inget egntligen och det var det jag gjorde, så jag höll mig till mig själv och körde på som inget har hänt.
Gick bra men ack som jobbigt, kunde inte vara i samma rum. Folk är ju så ytliga, även jag så alla omkring märkte att nåt var på lur, fast skötte det rätt humat, och det är jag tacksam för. Folk har väl varit i samma sitution som jag var i och förstår hur det är.
Sak samma jag körde mitt egna race och det gick bra, sket i schlagern och satt i köket med andra men såg omröstning. Glömmer inte bort när jag och Bengan, fulla, såg en tjej som skulle ge ut röster som var snygg, tror jag, och vi gick när på knä avguda henne :) måste ha sett hur dum ut som helst men kul var det iaf och så passa det in till den jobbiga situationen. Jag ångrar inget men ibland undrar man om det är värt det. Svaret är just nu, ja som fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0