Svettigt värre

Blev riktigt svettig idag och det roliga var att det inte var p.g.a innebandyn eftersom jag var målvakt. Eller det är klart att jag blir svettig efter att stå i mål men idag var den riktigt trist, hände inte så mycket i runt mig.

Nä svettigt blev jag efteråt när jag spela Mirror Edge, ett nytt spel producerat av svenksa DICE, det är ett "förstaperson spel" alltså du ser genom spelkaraktärens ögon.
Men iaf spel är mycket snygg och underhållande, och man kommer in det snabba tempot men efter ett tag kände jag mig lite yr men spelade vidare, sen jag blev ännu mer yr och börja smårapa men fortsatte tills jag börja känna lite konstig i magen då fick det räcka. Jag tryckte på paus och gick på toa, varför vet jag inte men tvätta ansiktet och satta mig soffan. Då blev jag helt matt i kroppen men jag mådde inte illa eller kände mig sjuk men jag börja svettas som bara den och kände värme ingen annan i rummet kände.

Satt där svettig och matt och orka inte göra nåt på kanske runt 10 minuter. Kanske låter det illa men efter ett tag blev jag bättre. Det kanske låter som jag blev sjuk eller fått hjärtsvikt men jag vet var det var.
Jag blev nog helt enkelt åksjuk av spelet, det händer aldrig när jag själv spelar, undantag det här spelet och första  Half life, lite grann när andra spelar vissa "förstaperson spel" men ingen större fara.
Så vad har man lärt sig, inget egentligen, jag blir åksjuk av vissa spel bara, kanske ska ta tidigare paus.

Kommentarer
Postat av: Arlene

vilka norrlandska bloggare syftar du pa?

2008-11-19 @ 12:57:24
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Arlene

nej, jag ar nog ganska langt ifran norrlandsk som man bli isf. nar jag skrvier nat, sa kommer jag in pa andra tankar och sa blir det mer och mer och mer...

2008-11-20 @ 17:42:46
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Johan

Mirror Edge verkar grymt, finns så många spel som man vill lägga beslag på nu =D

2008-12-06 @ 17:38:58
URL: http://johanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0