Ute och reser, björnkram

Har varit ute och rest nu en del så bloggen har varit lite off. Men har iaf åkt land och rike, först stockholm där jag hälsa på Mårten och Jeppe sen Arvika hälsa på Johan. Nu är jag i Norrköping och hälsar på släkt och vänner, så man kan säga att jag har en stor omkrets... Sen bär det av till England, kommer blir skoj :)

Roligast på resan än så länge var när jag och Mårten var på Grönan. Alla anställda som var utklädda till nåt, var alla extra trevliga mot mig, en clown klappa mig på ryggen när jag kasta bollar mot burkar, men bäst var när en idivid i björnkostym kom fram och krama om mig :) och bara häsa på Mårten (hahaha) vem vet jag kanske såg mest kramvänlig ut, Sorry M..=)

ska förska uppdatera bloggen så ofta jag kan nu när jag reser omkring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0