Rent utomhus, Järn och Vin

Idag sprang jag för första gången utomhus i skogen på spåret med Kus, det gick sådär. För det första var spåret rätt dåligt när snö, vatten och lera låg och skräpade, och sen är det ju första gången man springer så här. Men förhoppningsvis blir det bättre och jag ska lova mig själv att springa mer.
Intressant var efteråt när jag och kusen skulle handla, jag tog bara på mig en jacka (eller jacka, jacka, jacka som viss liten pojke säger) Men iaf så går jag in i affären med Jacka och shorts och folk börjar småskratta, speciellt hon i kassan, eller hon kanske är sån men när en mamma som kommer in i affärn och börjar småskratta blir jag fundersam. Ska kanske göra ett test att bara gå i short nu innan värmen blossa helt ut.

Slutligen måste kag lägga upp en video, som de flesta kanske vet så är jag ett stort Calexico fan och till min stora glädje hitta jag en grupp och en låt som påminner om Calexiconär de är i högform och blandar amerikansk folkrock med mexikansk folkmusik. Gruppen heter Iron & Wine och låten Boy with a coin. Kommer bli nåt att kolla upp mer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0