Tillbaks igen, sjukdom

Dags att kanske skriva nåt efter en vecka av sjukdom. Under hela veckan har jag känt mig lite halvdålig och i.o.m att jag arbetat också har jag inte kunnat vila ut heller, blir att man kommer hem från jobbet lägger och vilar sig med nån film och sen går och lägger sig rätt tidigt för att sen gå upp tidigt.
Men nu igår fick jag gå hem efter 15, gick och la mig nästan direkt för jag kände hur febern reste och varmt blev det, herrejävlar som att ligga i en ugn. Låg där med tre täcken och försökte svettas men det tog ett tag, kände för mig som evigheter, för jag vet att så fort jag börjar svettas då släpper febern.
Tillslut kände jag hur det börjar mycket sakta men säkert att krypa i huden, låg där och rörde inte en fena. Sen kom svetten ut och värmen förvann äntligen gick upp och kände mig helt sönderslagen.
En timma senare var jag så slut i kroppen så att jag hoppade i sängen igen, och om jag hade svårt att svettas tidigare så var det mycket lättare nu, måste byta sängkläder.


Nu mår jag mycket bättre men är hostigt. Jag måste även äta snart, har inte käkat riktigt mat två dagar bara några mackor, har gått ner 3-4kilon

Kommentarer
Postat av: Arlene

herregud, du behover en kvinna som tar hand om dig.



nej, jag vet, jag brukar aldrig bli sjosjuk eller aksjuk eller nat sant. maste vara nar man blir gammal, sa tal inte kroppen lika mycke ;)

2009-04-04 @ 10:20:10
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0