Drick inte andras s@#¤%t. Blir lite rädd

Varje dag lär man sig nåt nytt, en sak är att inte dricka saker som inte är i sin orginalförpackning. Fick smaka lite av en väns vän och det tog inte lång tid innan jag sprang ut och körde två långa saker i halsen, min pek- och långfinger. Så långt som jag körde ner dem i halsen har jag aldrig gjort förr, deep trouth/djup ner i halsen fick en ny betydelse. Visst låter det hemskt men samtidigt om man skulle få i sig nåt dåligt som dålig mat så vet jag att jag kan och vågar få ut det innan det blir värre i kroppen.
Slutligen är jag smårädd för hur samhället och folk kan förstöra för folk, visst det är inte alltid lätt själv och man känner sig lite vilsen och nere ibland men när jag möter folk som har det värre och pratar om "dumheter" blir jag lite rädd, man är ju inte utbildad för sånt. Det är då man inser att man måste vara stark för andra också, och det har jag egentligen inga problem med, men när det väl kommer till kritan, då känner man en lite oro i kroppen.

Kommentarer
Postat av: Arlene

kommer du hem nat nasta vecka eller veckan darpa? nar jag och harry ar dar. vi kommer 28de feb till 10de mars. kanske beror pa om du far jobbet da?



puss kram

2009-02-19 @ 21:36:57
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0