Hoppas, Hoppas. Fortfarande lika bäst

En dröm har kommit uppfyllelse, nja nästan iaf. Men jag vill verkligen jobb där ett tag på obestämt tid. LBG heter företaget och det enda de gör är att köra mellan olika Ericsson fabriker, med några undantag.
Lasta behöver man inte göra, inte heller lasta av, det fixar truckmänniskorna, det är bara att åka i mellan.
Hur schysst är inte det, för en gång skull ska jag vara tjatig och tjata på om att få jobba där så fort som möjligt. :)

Slutligen, The Flight of the Conchords håller än, andra säsongen håller på gång nu. Grabbarna Bret och Jemaine kämpar på än, deras manager Murray är lika härligt socialinkompentet och med glimten i ögat. Mel är ännu mer härligt psycho, hoppas henne stakars gubbe Doug får större roll i serien...

De testar ju på olika musikgenrer i serien men på ett roligt sterotypt sätt. Den här jag fastnat för lite extra, Friend heter den, man sitter och hummar till den efteråt.


Kommentarer
Postat av: Arlene

haller tummarna for jobbet. nar far du reda pa det?



kram

2009-02-14 @ 14:55:23
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Christer

Vet inte än man jag ska väl ringa nån gång inom en snar framtid, om dom inte hör av sig först



Kjam!

2009-02-15 @ 19:50:33
URL: http://mondochrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0