Rent C Rent. Höll ut i 20 minuter

Nä jag har inte sett rent eller någon annan larv musikal, men jag har sett Tom Tykwers underbara Rent Lola Rent. I den filmen spring huvudpersonen Lola väldig mycket och väldigt intensivt. Samma gjorde jag igår, när jag åkte till badhuset i Norrköping för att gymma men mest för att testa spring på löpbandet.

Det kändes bra i början när jag sprang och jag ställde in hastigtheten på 8,1km/h och 1,5 graders lutning, men efter 10 minuters löpning började värka ena knät och ena vaden, minskade till 1 grads lutning, då sluta värken och jag fortsatte i hela 10 minuter till.

För mig är det helt otroligt att jag orka så länge om man jämför med tidigare resultat och även om jag var trött så var inte helt slut efteråt, skulle nog orka 5-10 min till men svetten forsa ner in i ögon och mun. Hoppas de nu lagar löpbandet på gymmet i Gävle jag besöker, då ska springa så det bara rycker, och hoppas snön försvinner snart också, då ska renta ännu mer, mer än vad man ser nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0