Extra trevliga

Kommer bli segt att sova nu när man ska upp tidigt och jobba för första gången år 2009, jag har ju lagt mig så jäkla sent de senaste dagarna, men man får väl göra sitt bästa...

Annars tycker jag att dagen varit trevlig och människorna i Gävle extra trevliga, nästan för trevliga. Men gävledagen började i fiket Waynes coffé där jag Bengan och hans tjejvän, satt och prata lite lätt och hade det trevligt, efter att hon gick fick man vänliga blickar lite överallt. Så jag vet inte vad som händer i Gävle men jag hoppas det fortsätter så här.

Men roligast och underligast var ändå efter gymmet med Lars när vi skulle handla lite på ICA i Brynäs. Efter inhandlingen gick lars till kiosken för snus och jag vänta vid utgången, då det kom det fram en tjej och fråga om jag inte frös. Faktum var att efter gymmet bytte jag aldrig tillbaka till vanliga kläder utan hade shorts på mig samt att snö och blås höll på som fan. Jag sa lite enkelt att det är lugnt än så länge, hon fråga om det var bara var tillfälligt, jag sa ja och att jag hade tränat lite. Hon frågar vart och sånt och jag förklara vart och vem jag gymma med mm. Efter tag när det klar börja hon fråga andra saker som vad jag hade handlat och vad jag tyckte om vädret och sånt då blev jag lite fundersam vart hon vill leda det här samtalet till för det kom ingenstans. Då kom Lars och rädda mig, vi kom, vi gick och vi segrade :D

Kommentarer
Postat av: Arlene

jobbar du?? vart??

2009-01-19 @ 17:08:00
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Christer

Där jag alltid har jobbat, nästan, Valbo Transport. Om jag hade hittat ett annat jobb hade skrivit det :)

2009-01-19 @ 22:33:49
URL: http://mondochrille.blogg.se/
Postat av: Arlene

jamen hur vet jag det? =) hanger inte riktigt med i svangarna...



kräv kontrakt nu da!!

2009-01-20 @ 19:47:07
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Christer

Hur står det till med närminnet syster yster ;D vet inte hur många gånger jag har berättat att jag jobbar där =)

Ja vi får se om jag inte hittar nåt annat först

2009-01-21 @ 13:52:16
URL: http://mondochrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0