Magsjuk?

Igår var en jobbig dag, mycket att göra plus att man kände sig lite sliten. Tur att jag inte jobba över, några pallar som var försenade. Men kom hem och var rätt trött, laga lite mat börja käka och kände mig konstig i magen. Tänkte jag sprar maten som är kvar och vilar magen, men det blev bara värre och värre. Gick på toa spotta upp en massa slem och fick nog och stoppa fingrarna i halsen och herrejävlar vad det kom upp. Spydde som en gris och tjocka klumpar kom upp, kände även från bröstkorgen hur det vibrera. Och så börjar det rinna över allt näsa och ögon och man kände sig inget vidare.
Men efter jag tvätta av mig mådde jag bättre i magen och det var värt varenda spänn att få upp allt. Efteråt frös jag och sov hela kvällen, nu är allt bra eller bättre, lite matt i kropen men det blir att ta det lugnt ikväll....

Kanske dags för en ny musikvideo här på min blogg, skrev tidigare om Liars om hur de kan klassas som genier eller galningar, denn grupp är väl ännu värre Animal Collective. Låter helt galet ibörjan men sen kommer det i gång och låter galet men efter ett tag förstår man charmen, eller iaf jag gjorde det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0