Frisbeegolf

Vart lite seg med uppdattering men va fan nu är det ju varmt och skönt ute (oftast) så då kan man ju inte sitta inne och skriva. Men iaf så har jag hittat ännu en ny sport att förlusta mig, även om jag inte satsar stenhårt på det, nämligen frisbeegolf. Som vanlig golf men med frisbee och det roliga är att det är gratis.
Man kan nämligen dyka efter frisbees i smådammar som nån stackars sate har kasta sin frisbee i. Har hittat tre stycken och det var inte skönt att dyka efter dem, kallt som fan, så ledsen Calle jag har din frisbee men vill du inte få smuts under naglarna så får du skylla dig själv. Samma sak skulle gälla för mig om jag kasta bort min. Är sugen att leta efter fler men kylan knäcker mig i vattnet än så länge....


Måste lägga upp det här klippet med the one and only Freddie Wadling, visar varför han är unik som person och röst.
Unquite thoughts heter låten och det blir vackert och sorgligt med Wadlings sorgfulla ansikte


Kommentarer
Postat av: Arlene

frisbeegolf ar kul!!



hur gick det med besiktningen sen da?



kram

2009-05-11 @ 21:34:27
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0