Salt i såret

Smärtsamma upplevelser nu när jag ska bli av med var på ett sårigt knä. Efter en fotbollsmatch blev min knän upprivna, värst blev det på höger knä. Tänkte inte så mycket utan lät dem läka av sig själv. Visst de såg lite småjävliga ut och samt var uppsvulna men tiden läker väl såret tänkte jag, men nu har det blivit ett stort köttsår på höger knä och var rinner ut. Håller nu med att behandlar knät, tvättar och lägger nytt plåser minst två gånger om dagen.

En dag ger kompis kompis mig ett råd att hälla salt på knät för det suger upp varet och sen tvätta rent, och visst suger det upp men smärtan är olidlig strak, biter mig i läppen för att inte skrika ut, tänker på mitt kraftdjur och tänker att smärtan bara sitter i huvudet, det är ingen som egentligen skadar kroppen.

Köttsåret är iaf mindre nu men man ser vart varet kommer ifrån så jag får väl bita ihop och tvätta och salta tills det är över, så kan det gå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0