a.k.a.

Sitter och funderar på vilka namn fått under årens lopp. Vanligast är ju självklart Christian och Christofer, oftast lärare som säger något dessa namn. Inget jag stör mig på, mer andra klasskompisar som stör sig på det och skruvar på sig när de får höra att jag blir kallad för Christian. Roligast är att finns det minst en i klassen med nåt av dessa namn så får jag ett nytt namn.

Andra namn som är populärt att namnge mig är Björn, Fredrik och Johan, nu senast är det Greger av en lagkompis som har svårt att se skillnad på mig och en annan som heter just Greger...

Kan ju erkänna att jag ibland kallar mig för Christian för folk jag träffar helt random och inte riktigt litar på än. Annars har ju mitt Internetnamn Chris används flitigt rent allmänt i verkliga livet och det funkar ju. Kommer förmodligen använda något av dessa två namn när jag ska presentera mig för folk i utlandet i framtiden, börjar tröttna att upprepa det väldigt enkla namnet Christer :)

Kommentarer
Postat av: Arlene

what bout kjistel?

2010-04-09 @ 01:37:03
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Gamle Franken

Chris Härenstam såklart!

2010-04-12 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0