Dålig stämning och nya fiender

1 april måste vara en av årets sämsta dagar att vara social eller utvigda sin sociala förmåga. Men det börja trevligt med en förfest med nytt folk och lite variation förnyar... Men när vi skulle ut på krogen blev det bara skit rent ut sagt när en massa folk beter sig som idioter.

Börja med att det tog lång tid att komma in för att en idol kille skulle uppträda och de släppte inte in folk förrän han var klar vilket gjorde att folk försökte tränga sig in i kön. Gorby i mitt "gäng" blev mycket upprörd sa till några ställa sig längst bak, jag och hans bror försökte lunga ner honom, eftersom vi båda inte tyckte att det inte var värt det.

Men tro fan att en tjej/kvinna/dam bakom oss börjar hetsa upp sig och kalla oss för fegisar med lågt självförtroende. Inte nog med att det var dåligt stämning innan, hennes inlägg kändes så jäkla onödigt och det brast för mig och jag sa: Känner du oss eller? en halvhård diskussion dök upp hon påstod att hon var psykolog eller studera till det och jag svara: nä du jobbar bara på Willys och då blev det tyst. Och inget mer sades mellan oss... Det finns lite fördelar med att leverera ut mat till olika butiker.

Roligt att idag när jag var på just Willys så möttes vi, fick en halvkall blick men jag gick vidare som om jag inte hade sett henne förut. Men jag ska inte vara elak nu mot andra och hylla mig själv, hon har väl det inte så lätt livet, ålderns höst har väl tagit henne för fort. Gissar att 40 års krisen närmar sig med stormsteg och drömmen om familj och kärlek tynar bort. Vilket säkerligen gör hennes ledsen och sur mot andra...

Men ibland måste man säga emot och krossa hjärtan och illusioner, och jag ångrar inget. Ja resten av kvällen var lika usel, kom in till slut till krogen men gav upp när folk knuffa varandra och kalla varandra för jävla hora. Gav upp då och gick hem efter 5 minuter. 60 spänn åt skogen men vad är det egentligen...


Nä nu ska vi inte bara vara sura på allt och alla, tjänar man inget på. Lägger upp en video som alltid gör mig glad. Gullig historia och underbara danssteg av ena sångaren :)

kings of convenience - i'd rather dance with you video




travis | MySpace Video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0