New parties och Fegis

Ja ännu en vecka och helg är slut. En lite annorlunda vecka med nya fester och människor. Men dyrt blev det, gäller att ligga lågt ett tag. Kände mig riktigt generös mot mig själv när jag klippte mig för första gången på 6 år hos en riktigt frisör och det var faktiskt rätt skönt. Nöjd men frisyren och jag fick behålla min killer sideburns :)

Sen blev det fest och sånt hos vänner och bekanta för första gången och det var mycket roligt, är alltid kul med att träffa nytt folk. Sen ut till krogen men på vägen dit blev man en fegis, några av oss hade öl med oss på stan (inte jag) men när Lars ville bjuda mig på öl såg jag länsmanjävel komma och jag sträcker upp min händerna som en äkta fegis, för att visa att jag inte tar emot den.
Skulle ju givetvis sagt till Lars att slänga bort den eller ännu bättre druckigt upp den och stå där som ett fån och bli dryg ;) nä då men jag fick auktoritets beröm, vilket inte är värt ett skit, fuck authority. Blev inga böter eftersom Lars såg så sympatisk ut (som vanligt)

Efter krogen var man mer än trött och fyllepizza blev genom vidrig, drog hem till slut med svarttaxi som kändes rätt då men nu vet jag inte om det var så smart egentligen. Man vet aldrig vem det som är som kör men han var trevlig iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0