sizea ner

Köpte nya kortbyxor igår. Det var Rea på dem också och man är ekonmisk snål just nu. Jag trodde först att de inte skulle passa när det var size 30 på dem men döm av min förvåning när de satt nästan perfekt (kanske lite tajta) Min andra kortbyxor ligger på runt size 34 och de är för stora nu.

Men summan är iaf att träningen gett resultat på flera sätt. Ett av dem märkte jag nu, frågan är bara om det fortsätter i samma riktning. Det märks väl annars, tyvärr måste man varva ner lite för att undvika skador, bena är lite i farozon men jag brukar aldrig skada mig så det löser sig säkert...

Kommentarer
Postat av: Arlene

träningsnarkoman...

2010-04-29 @ 11:16:04
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0